Blogging tips

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Χιονάνθρωποι από μπουκαλάκια φρουτοποτού

Την περασμένη εβδομάδα πήγα σούπερ μάρκετ με τα παιδιά.
Ως συνήθως τους είπα ότι δεν θα πάρουμε κάτι άλλο εκτός από αυτά που 
έχουμε γράψει στη λίστα, αλλά όπως πάντα όλο και κάτι παραπάνω πήραμε.
Αυτή τη φορά, είδαν στα ψυγεία κάτι μπουκαλάκια περίεργα!
Περισσότερο τα ήθελαν γιατί τους άρεσε η φιγούρα που είχαν επάνω, 
αφού δεν τα είχαν ξαναδοκιμάσει. 
Η αλήθεια είναι ότι μου άρεσε κι εμένα το σχήμα του μπουκαλιού 
και δε δίστασα να τους τα πάρω γιατί εγώ είχα άλλο στο νου μου!!!

Φυσικά, αφού τα ήπιαν, κράτησα τα μπουκαλάκια και τους είπα ότι το 
Σαββατοκύριακο έχει κατασκευούλα!!!

Φτιάξαμε λοιπόν τα χιονανθρωπάκια μας.......


Τα μπουκαλάκια έχουν αυτό το σχήμα...

 
αρχικά είχαμε 4 μπουκαλάκια, όμως το ένα ποδοπατήθηκε μέσα στο σπίτι
απο κάποια παιδικά πατουσάκια. Έκοψα ένα κομμάτι από ρολό 
χαρτιού υγείας και το έβαλα στο κεφάλι για να δώ την περίμετρο του, αφού πρώτα το 
είχα κόψει και καθέτως. Μετά το ένωσα με ένα κομμάτι σελοτέιπ. Με ανεξίτηλο μαρκαδόρο
ζωγράφισα τα χαρακτηριστικά του...ματάκια, στόμα, κουμπιά και έβαλα ένα σημάδι για
τη μύτη...



στη συνέχεια με νήματα έφτιαξα ένα σκουφάκι, περνώντας το νήμα όπως βλέπετε 
στη φωτογραφία..


το φόρεσα στον χιονάνθρωπο μας και ήταν ένα ξεμαλλιασμένος χιονάνθρωπος
(ας το έχω υπόψην για άλλη κατασκευή...)


 μάζεψα με ένα κομμάτι νήμα το μαλλί και στη συνέχεια το έκοψα για
να γίνει η φούντα!!! Έπλεξα πλεξούδα λίγο νήμα για κασκόλ...


μετά σκεφτόμασταν πως να φτιάξουμε τη μύτη!
Τελικά ήμουν τυχερή, γιατί θυμήθηκα ένα καλοκαιρινό κολιέ που δε φορούσα και 
έτσι αποφάσισα να το διαλύσω για να πάρω αυτές τις μύτες....


μύτες σουβλερές...και πορτοκαλί...και με ζάρες...σαν καρότο ένα πράμα!!!

Με θερμοκόλλα τις κόλλησα και στη συνέχεια κόλλησα μικρά ξυλάκια για 
χέρια. 
Έτσι φτιάξαμε τον έναν χιονάνθρωπο...οι άλλοι δύο είναι φαντασία των μικρών!!
Διάλυσαν ένα αγιοβασιλάκι χαλασμένο για το σκουφί...μια περυσινή κατασκευή
από το νηπιαγωγείο για να πάρουν τα πον πον και τα κουμπιά...του έπλεξα έναν
γιακά γρήγορα γρήγορα...κόψαμε λίγη τσόχα για κασκόλ...κολλήσαμε υαλοβάμβακα
για μαλλί....τι;;;;; Δεν έχει ο χιονάνθρωπος μαλλί;;;;;;;;;;;
Αποκλείεται........

και έτοιμοι οι χιονάνθρωποι μας....



 
 
Περάσαμε ένα δημιουργικότατο ΣΚ με τα παιδιά και το καταχάρηκαν!!
 Τώρα είμαι σε φάση ψαξίματος και σκέψης για να τα απασχολήσω και 
αυτό το ΣΚ!!

Φιλιά πολλά!!!



17 σχόλια :

  1. φανταστικοί ,μου αρεσουν πολύ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φανταστικοί ,μου αρεσουν πολύ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχοι!!!! Αλλά το γεγονός ότι τα έκανες με τα παιδιά ΑΝΕΚΤΊΜΗΤΟ!!!!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ωραιοι!!! Για να τα βρω κι εγω αυτα τα μπουκαλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχους τους φτιάξατε Κωνσταντίνα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη και πρωτότυπη κατασκευή Κωνσταντίνα μου και σίγουρα τα παιδιά θα το χάρηκαν!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι φοβεροί!!! Καλά χώρια την ιδέα που είναι φτιαγμένοι απο μπουκαλάκια, το styling όλα τα λεφτά!! Ειδικά αυτός με το μαλλί υαλοβαμβακα και τα αυτάκια!! Είσαι απίστευτη πάντως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο χαριτωμένα βρε Κωνσταντίνα!!! Ειδικά αυτό με τις ωτοασπίδες είναι σκέτη γλύκα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα βγήκαν Κωνσταντίνα μου! Γεια στα χεράκια σου! Καλές γιορτές! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κωνσταντίνα έγραψες! Είναι τέλειοι οι χιονάνθρωποι σας! Τελικά αν είσαι δημιουργικός άνθρωπος παίρνεις το τίποτα και κάνεις απίστευτα πράγματα! Και του χρόνου! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλέ τι όμορφα που έγιναν!!!! Τελικά η δημιουργικότητα δεν έχει όρια και όσοι καταπιάνονται το ξέρουν καλά. Εύγε Κωνσταντίνα μου για την τρισχαριτωμένη κατασκευή. Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άχου τα! Τι γλυκούλια που είναι όλα τα χιονανθρωπάκια σας! Ο αγαπημένος μου είναι αυτός με το κόκκινο σκουφάκι, μου κάνει πιο "Χριστούγεννα". Ζηλεύω την υπομονή σου και τη διάθεσή σου να ψάχνεις ιδέες για να απασχολείς τα παιδιά σου δημιουργικά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωωω, τι γλυκούλια που έγιναν!!! Μπράβο σε όλους σας Κωνσταντίνα μου για την υπέροχη κατασκευή!! Φιλάκια πολλά και να περνάτε υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλέ τι ωραία χιοναθρωπάκια!!!Μπράβο σου φανταστική μου αδερφή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips