Blogging tips

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Aνακυκλώνω κουτιά από πατατάκια και παιδικές κρέμες!

Καλημέρα και καλή Τσικνοπέμπτη!!
Στο σπίτι επικρατεί πανικός...ο μικρός τώρα που περπατάει μου τα κάνει όλα
άνω κάτω!! Εδώ και καιρό είχε βρει παιχνίδι τα συρτάρια της κουζίνας!
Δεν είχα πρόβλημα...έβγαζε έβαζε πράγματα, περνούσε η ώρα.
Τώρα όμως σηκώθηκε και πάει όπου θέλει...που τον χάνω που τον βρίσκω...
στα πρώτα συρτάρια που είχα τα μαχαίρια και διάφορα άλλα κοφτερά
αντικείμενα! Εννοείται δε θα του στερήσω τη χαρά να ανακαλύπτει πράγματα...
έτσι τα απομάκρυνα. Και που θα μπορούσα να τα βάλω για να μην είναι 
πεταμένα εδώ κι εκεί; Ευτυχώς από κουτιά άλλο τίποτα...


Τα κουτιά από τα γνωστά πατατάκια μεταμορφώθηκαν και μέσα
έβαλα κάτι τιρμπουσόν, μαχαιράκια, και κοφτερά αντικείμενα...



Τα κουτιά από τις παιδικές κρέμες, που από αυτά έχω άφθονα,
έγιναν έτσι...



και μέσα μπήκαν τα μεγάλα μαχαίρια και ψαλίδια!

Έφτιαξα κι άλλα, δυστυχώς όμως δεν πρόλαβα να τα βγάλω φωτογραφία γιατί 
μου τα πήρε η μαμά μου όταν έφυγε γιατί της άρεσαν πολύ και σίγουρα
θα της φανούν χρήσιμα!


Επίσης, σήμερα έχω να σας πω ότι σήμερα έχει γενέθλια  ο Μάνος μου και 
ο άντρας μου!!! Να τους χαίρομαι λοιπόν και να τους καμαρώνω!!
Να έχουν την υγειά τους πάνω από όλα και να είναι πάντα χαμογελαστοί!

Σήμερα όμως έφτιαξα γλυκάκι μόνο για τον Μάνο μου που κλείνει τα 5!
Το γλυκάκι του μπαμπά θα του το φτιάξουμε το Σάββατο που θα επιστρέψει!!

Κεραστείτε παρακαλώ!!!!!


Τους έφτιαξα ντόνατς και τα πήγα στο νηπιαγωγείο...
θα τσικνίσουν κιόλας, θα ντυθούν και μασκαράδες, 
τέλεια!!!!!!! 
Μια χαρά πάρτυ θα κάνει ο μικρούλης μου!!!!!!

Την ιδέα για τα ντόνατς τούρτα μου την έδωσε η Ελένη από το
craft with mom  και την ευχαριστώ πολύ πολύ!!

Σας φιλώ και σας εύχομαι να περάσετε πολύ πολύ όμορφα σήμερα!!
Να μασκαρευτούμε βρε παιδιά...να θυμηθούμε τι σημαίνει Απόκριες!
Δεν ξέρω για εσάς...εγώ πάντως τη μασκούλα μου θα τη φορέσω και θα 
πάρω τους μικρούς μου Ζορό και θα πάμε βολτούλα!!!!!
Εγώ μια μαύρη γατούλα θα ντυθώ...μιας κι αύριο είναι 
Παρασκευή και 13!!!!!!!!!!

Καλή Τσικνοπέμπτη!!




24 σχόλια :

  1. Τα κουτιά έγιναν τέλεια και εκτός από χρηστικά είναι και άκρως διακοσμητικά! Να τους χαίρεσαι κορίτσι μου τους άντρες σου να είναι γεροί και δυνατοί. Υπέροχη ιδέα η τούρτα ντόνατς! Καλή Τσικνοπέμπτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα κουτιά είναι τέλεια!
    Υποθετώ εκτυπώνω σε απλό χαρτί το σχέδιο που θέλω και το κολλάω ε?? Θα το κάνω σίγουρα!
    Να χαίρεσαι και τον αντρούλη σου κοριτσάκι μου! Πάντα γερός να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα...όχι ακριβώς! Αυτά είναι ντεκουπάζ...αλλά μπορείς να τα κάνεις κι έτσι αν θες!!
      φιλιά Μαρθούλα μου!

      Διαγραφή
    2. πφφφ... είδες άμα δεν το έχεις;;;;
      δεν πειράζει! Θα το κάνω όπως σκέφτηκα! χαχαχαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
    3. κι εγώ πριν μάθω ντεκουπάζ έτσι τα έκανα...μια χαρά είναι κι έτσι!!

      Διαγραφή
  3. πανεμορφα τα κουτια!! Να τα χαιρεσαι τα αγορια σου.. μπαμπα και γιο!! Πολυχρονοι και τυεροι!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία η ιδέα σου αλλά και η τεχνική - επλίζω κάααααποια στιγμή να ασχοληθώ!!
    Να χαίρεσαι και τα αντράκια σου!!!!!!! Και ναι η τούρτα πολύ πρωτότυπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να χαίρεσαι τους εορτάζοντές σου....
    Ζήλεψα τόσο πολύ τα κουτιά σου
    και το μυαλό μου έτρεξε σ' έναν πάγκο στολισμένο με τέτοια κουτιά
    που κρύβουν μέσα τους χρήσιμα πράγματα
    και οι συνειρμοί μου δημιούργησαν εικόνες όπου
    ντεκουπαρισμένα είναι όλα ομοιόμορφα,
    μίξερ, καφετιέρες, αποχυμωτές κ.λ.π....
    Θα μου πεις τρελή είσαι κορίτσι μου...
    πως θα πλένονται όλα αυτά;
    Αυτό ακριβώς σκέπτομαι κι εγώ
    πως το ντεκουπάζ θα έπρεπε να μπορεί
    να πλένεται άνετα...
    Φιλιά και να τα εκατοστήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα τα κουτιά! Να χαίρεσαι τους άνδρες της ζωής σου και να σε χαίρονται κι αυτοί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα τά κουτιά σου Κωνσταντίνα!!Υπέροχη η δουλειά σου!!
    Χρόνια πολλά!!Νά χαίρεσαι τόν Μάνο καί τόν άντρα σου!!Πολύχρονοι!!
    Καλή Τσικνοπέμπτη!!!Καλά νά περάσετε!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κωνσταντίνα μου να τους χαίρεσαι και τους δυο και χρόνια τους πολλά.
    Φαντάζομαι πριν πέντε χρόνια πως έκανες στον άντρα σου το καλύτερο δώρο για τα γενέθλιά του! Τον Μάνο σας!
    Να είστε όλοι χαρούμενοι και ευτυχισμένοι.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να τους χαίρεσαι και τους δύο Κωνσταντίνα μου!
    Μου αρέσει που δεν θες να περιορίσεις το μικρό και τις εξερευνήσεις του!
    Πολύ όμορα όλα...έχουμε αδυναμία στα ίδια ριζόχαρτα ☺ χεχε!
    Φιλάκια πολλά και καλά να περάσεις απόψε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια τους πολλά!!! Να τους χαίρεσαι!!!Τα κουτιά απέκτησαν αξία και ομορφιά... πολλά μπράβο Κωσταντινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να τους χαίρεσαι και τους δυο, Κωνσταντίνα!! Να'ναι γεροί, χαρούμενοι και ευτυχισμένοι!!
    Τα κουτιά έγιναν απίθανα , τα μοτίβο είναι ονειρο!!! Από τα πιο αγαπημένα μου!!
    Φιλιά πολλά, εύχομαι να πέρασες όμορφα σήμερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΉΣΕΙ!!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλεια η ανακύκλωση. Όσοι κάνετε decoupage απλά respect! Πόσο όμορφη ανακύκλωση!! Να χαίρεσαι τους εορτάζοντες σου. Πάντα γεροί και ευτυχισμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να χαίρεσαι τους εορτάζοντες, Κωνσταντίνα μου!

    Ομολογώ πως σε νιώθω απόλυτα με τις ζουζουνιές του μικρού! και εμείς σε τέτοια φάση είμαστε ακόμα.

    Πολύ θα ήθελα να μάθω ντεκουπάζ, μπράβο, τα φτιάχνεις πανέμορφα!
    Τα σχέδια τα εκτυπώνεις ή τα έχεις αγοράσει;

    φιλιά
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. και πως γινεται αυτο το ντεκουπαζ;; ειδες η ασχετη;; δεν το κατεχω το θεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχα τα κουτιά Κωνσταντίνα μου!! Να χαίρεσαι τους εορτάζοντες, να είναι γεροί και δυνατοί, πάντα με χαρές!! Καταπληκτικά τα ντόνατς-τούρτα, θα τα απόλαυσαν οι μικρή μασκαράδες!! Καλά να περνάτε, πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο Κωνσταντίνα, τέλεια τα κουτιά σου! Καλά έκανε η μαμά και τα πήρε, και γω το ίδιο θα έκανα στη θέση της! Χρόνια πολλά και για τ' αντράκια σου που γιόρταζαν, να τους χαίρεσαι γλυκιά μου!!!!!!!!!!! Φιλιά πολλά!!!!!! Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να σου ζήσει το αγοράκι σου όσο για τις κατασκευές σου..τι να πω..με άφησαν άφωνη τρελάθηκα..υπέροχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κωσταντινα μου να χαιρεσαι τους εορταζοντες και ολη την οικογενεια σου! Αργησα να περασω λογω βλαβης του υπολογιστη μου. Τα κουτια σου εγιναν πανεμορφα!!
    Καλη Κυριακη!,,, Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κωσταντίνα μου γλυκιά να τους χαίρεσαι!! Ενα μεγάααααλο φιλί στο Μάνο, το συνονόματο του μικρού μου!!!! Τα κουτάκια έγιναν φανταστικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κωσταντίνα μου γλυκιά να τους χαίρεσαι!! Ενα μεγάααααλο φιλί στο Μάνο, το συνονόματο του μικρού μου!!!! Τα κουτάκια έγιναν φανταστικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips