Blogging tips

Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

21/31 άλλο ένα φωτογραφικό δεκαήμερο!

Άλλο ένα φωτογραφικό δεκαήμερο έφτασε στο τέλος του, 
εδώ και μέρες, τώρα όμως βρήκα το χρόνο να σας το δείξω!!

Ξεκινάω λοιπόν...

21/01
χαζεύοντας τηλεόραση παρέα με το πλεκτό μου...



22/01

καλό τετραήμερο στα μαθητούδια μας, εκλογές εν όψη!



23/01

δε βρέχει...τρέχει!!!!!!!!!!!!!!



24/01

...με διάθεση για δημιουργία!!



25/01

Εν αναμονή των αποτελεσμάτων των εκλογών...ο τίτλος τα λέει όλα!



26/01

Παίζοντας σκάκι με τον γιο μου!



27/01

...the fifty shades of grey,..στην ταπετσαρία μας!!




28/01

Με τέτοια χρώματα πως να μην πηγαίνει το παγόνι καμαρωτό καμαρωτό...




29/01
Σήμερα έπρεπε να πάνε στο σχολείο ένα αντικείμενο με συναισθηματική αξία για 
την οικογένεια μας και να συζητήσουν γι' αυτό...ο Γιώργος μου πήγε
τη λύρα που του έφτιαξε ο παππούς του!


30/01

χαλαρώνουμε αγκαλίτσα στον καναπέ...



31/01

Ευτυχώς που είχα άπλυτα και βρήκα το τηλεχειριστήριο που χάναμε 
δύο μέρες...





Αυτό ήταν το δικό μου φωτογραφικό δεκαήμερο!!

Να έχετε μια όμορφη Κυριακή!!

11 σχόλια :

  1. Καλημέρα, καλημέρα..έμεινα στη φωτογραφία με τους χάρτες γιατί μου θύμισε τα χρόνια μου στο δημοτικό σχολείο που ήταν 'έτσι ακριβώς..με χάρτες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε το πλυντήριο να σας κλέψει το τηλεχειριστήριο! Ποιο όμορφο μικρό χεράκι το έβαλε εκεί;
    Ωραίες εικόνες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α τα έκανες τα ντεκουπαζάκι σου βλέπω!
    Άντε, να μας τα δείξεις!
    Φιλάκια πολλά Κωνσταντίνα μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα σταθώ στην τελευταία φωτό! Δεν υπάρχει...τηλεκοντρόλ σε φάση βιολογικού πλυσίματος??!! Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ το τηλεκοντρόλ το είχα βάλει στην κατάψυξη μια φορά!! Εκεί να δεις ψάξιμο!!
    Σήμερα σε ανακάλυψα και πολύ χάρηκα! Και εντελώς τυχαία σήμερα ξεκίνησα κι εγώ φωτογραφική εβδομάδα! Θα τα λέμε.....
    Ζέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περιμένω να δώ τα έργα σου με ντεκουπάζ!!!!!!!!!!!
    Όσο για το χειριστήριο.......τρελάθηκα στα γέλια!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κωνσταντίνα μου πολύ ωραία ανάρτηση!! Μου άρεσαν πάρα πολύ οι φωτογραφίες σου και ιδιαίτερα η τρυφερή αγκαλίτσα στον καναπέ!! Καλή εβδομάδα, φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Κωσταντίνα μου!!!Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!!
    Οι δημιουργίες σου μέ ντεκουπάζ φαίνονται υπέροχες!!
    Τά γλυκά πατουσάκια κλέβουν τήν παράσταση!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πρέπει να βρεθούμε με το μωρό ,να το ζουπάω ,να το λιώσω χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ακόμα γελάω με το τηλεκοντρόλ μέσα στο πλυντήριο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε βρίσκω Κωνσταντίνα μου και με τόσο όμορφα πράγματα! Πρέπει να είναι φοβερή χαλάρωση το πλέξιμο αλλά η φωτογραφία με το τηλεκοντρόλ τα λέει όλα! Ακόμα γελάω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips