Blogging tips

Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Η βασιλόπιτά μας!! Καλή Πρωτοχρονιά!!

Η τελευταία ανάρτηση για φέτος δε θα μπορούσε να είναι άλλη 
από μια βασιλόπιτα και φυσικά ευχές!!!!
 
Εδώ και 3 χρόνια κάνω μια συνταγή για βασιλόπιτα
και δεν την αλλάζω! Μοσχοβολάει το σπίτι μαστίχα και δεν μένει ούτε ψίχουλο!

Η φετινή μας βασιλόπιτα...
αφού πρώτα έβαλα κάτι μικρά σεμεδάκια στην άκρη για διακόσμηση...
εκτύπωσα σε ένα χαρτί το 2015 και το έκοψα για να το βάλω κι αυτό πάνω
στην πίτα. Στη συνέχεια πασπάλισα με άχνη ζάχαρη και έτοιμη....


Τη συνταγή μπορείτε να τη δείτε εδώ!

Να σας ευχηθώ κι εγώ λοιπόν...
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ!
ΥΓΕΙΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ, ΕΛΠΙΔΑ, ΑΓΑΠΗ, ΟΝΕΙΡΑ,  ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!
 


11 σχόλια :

  1. Υπέροχη η βασιλόπιτά σου, Κωνσταντίνα!!!! (και μοιάζει και με την δική μου....χαχαχα!)
    Εύχομαι το νέο έτος να φέρει μόνο ευτυχία, αγάπη, υγεία σε σένα και την οικογένειά σου!
    Φιλάκια και καλή Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά ,Κωνσταντίνα,σε σένα και όλη την οικογένειά σου!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ όμορφη!
    Καλή χρονιά να έχετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά να έχεις με υγεία, χαρά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και δημιουργικά Κωνσταντίνα!!!
    Τέλειο το ντεκόρ της βασιλόπιτας!!
    Καλή Χρονιά, με αγάπη και υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παίρνω τις ευχές σου να τις κάνω φυλαχτό για το 2015!!!!
    Μέσα από την καρδιά μου , εύχομαι η νέα χρονιά να σου φέρει όλα όσα ξέχασε το 2014 και ακόμη περισσότερα!!!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου, Κωνσταντίνα μου !!! Φιλιά πολλά και χαρούμενη Πρωτοχρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φαίνεται υπέροχη Κωνσταντίνα μου! Μαστίχα ε? Δεν το είχα σκεφτεί... Θα τη βάλω στις συνταγές μου για την επόμενη αλλαγή χρόνου! Καλή χρονιά και σε σας κι ότι καλύτερο σου εύχομαι! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά!!! Υγεία και ευτυχία!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και του χρόνου γλυκιά μου , μία νέα χρονιά φίλη μου εύκολη και χαρούμενη στο σπιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  10. Καλή χρονιά με υγεία Το 2015 να είναι ένας χρόνος δημιουργικός, γεμάτος όμορφα συναισθήματα και αξέχαστες στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εμείς τα σεμεδάκια χρησιμοποιήσαμε φέτος στη βασιλόπιτα! :) Καλή χρονιά Κωνσταντίνα!!!!
    Αθηνά από Craftaholic.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips