Blogging tips

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Zentangle?

Κατ' αρχήν να σας ευχηθώ κι εγώ καλό μήνα και καλή σχολική χρονιά!!
Δε θέλω να το πιστέψω ότι τελειώνει το καλοκαίρι...που ομολογώ, 
ήταν το καλύτερο μας καλοκαίρι εδώ και πάαααααρα πολλά χρόνια!
Αλλά γι' αυτό το καλοκαίρι θα σας πώ σε επόμενη ανάρτηση, μιας και εμείς
είμαστε ακόμα στο εξοχικό στη θάλασσα και δεν έχουμε σκοπό να 
φύγουμε απο εδώ πριν ανοίξουν τα σχολεία!

 Και μιας και ανέφερα τη λέξη σχολεία...θυμάμαι τη μαμά μου, να μου 
φωνάζει γιατί ζωγράφιζα τα βιβλία και τα τετράδια μου πάντα!!
Κάποια στιγμή λοιπόν, αναγκάστηκα να την αραιώσω αυτή τη συνήθεια, μέχρι
που τη σταμάτησα εντελώς!
Κακώς!!!
Εσείς, αν βλέπετε τα παιδιά σας να ζωγραφίζουν στα τετράδια και στα βιβλία
τους, μην τα αποθαρρύνετε...πείτε τους, να το κάνουν σε ένα λευκό χαρτί καλύτερα και
να τα κρατάνε σε ένα φάκελο!
Γιατί το λέω αυτό; Γιατί πρόσφατα ανακάλυψα μια μορφή τέχνης που λέγετε
zentangle και έχω κολλήσει!!
Τι είναι αυτό; 
Είναι ένας πολύ απλός, χαλαρωτικός και διασκεδαστικός τρόπος να δημιουργείς
όμορφες εικόνες ενώ συνάμα βελτιώνει την αυτοσυγκέντρωση και τη φαντασία!
Συνήθως ξεκινάς χωρίς να ξέρεις το τελικό αποτέλεσμα, γίνεται με απλά υλικά...με έναν 
μαύρο μαρκαδόρο σε ένα λευκό χαρτί και δεν απαιτεί ιδιαίτερη εκπαίδευση!
Λίγο ή πολύ...όλοι το έχουμε κάνει χωρίς να το ξέρουμε!!!

Ναι, αυτά τα σχεδιάκια που κάναμε στο σχολείο πάνω στο τετράδιο...
είναι zentangle!!!
Έτσι λοιπόν και εγώ, τώρα που είμαστε στο εξοχικό και δε μπορώ να κάνω και πολλά
πράγματα αφού όλη μέρα είμαστε στη θάλασσα...ξέκλεψα λίγο χρόνο
και θυμήθηκα τα μαθητικά μου χρόνια!
Λευκό χαρτί δεν είχα, αλλά είχα την ατζέντα μου και έτσι άρχισα να ζωγραφίζω
στα φύλλα της...




Παρόλο που μέσα στην ατζέντα γράφω τι λογαριασμούς
έχω πληρώσει και τι όχι, υπηρεσίες που πρέπει  να πάω και γενικότερα δουλειές
που πρέπει να γίνουν δλδ όχι και τόσο ευχάριστα πράγματα...με τα zentangle μου
ομόρφυναν οι σελίδες της και μου φτιάχνουν τη διάθεση!

Φιλιά πολλά και εύχομαι απο αυτό το μήνα να τα λέμε πιο συχνά...μετά τις 15 του μήνα
που θα μαζευτούμε σπίτι μας!!!!

Καλά να περνάτε!!!!

11 σχόλια :

  1. Αχ και εγώ έχω κόλλημα και καμιά φορά βγαίνει καλό. Τα δικά σου είναι υπέροχα!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσένα όντως δεν έπρεπε να σε αποτρέψει η μαμά σου, διότι φτιάχνεις υπέροχα zentangle :))) Καλό μήνα Κωνσταντίνα μου, να απολαύσετε τις μέρες σας, ώσπου να ανοίξουν τα σχολεία! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάνε και καμιά απόπειρα εκτός ατζέντας, γιατί είναι πολύ όμορφα .... κρίμα είναι να είναι κλεισμένα σε μιά ατζέντα !!!
    Απολαύστε όσο ακόμα μπορείτε τη θάλασσα και καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είχα ιδέα ότι λέγεται έτσι.. Πίστεψέ με κάποιοι κάναμε μουτζούρες χαχαχα Τα δικά σου είναι υπέροχα!!
    Καλό μήνα να έχεις και καλή σχολική χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κωνσταντίνα μου Καλό Μήνα,έστω και βρέχοντας όπως καλιώρα τώρα,αλλά όσο κρατά η ζέστη το εξοχικό είναι εκ των ουκ άνευ!
    Η ζωγραφική αυτή,μπορεί να φαντάζει απλή,όμως έχω δει φανταστικά πολύπλοκα κι όμορφα πράγματα!
    Σίγουρα είναι φαντασία και εστίαση στην πρόοδο του σχεδίου,προκειμένου να βγαίνει πάντα ένα καινούργιο δημιούργημα, τόσο διαφορετικό απο τα προηγούμενα! Πάντως σίγουρα θα σου κάνει πιο ευχάριστους τους λογαριασμούς σου
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό γλυκιά μου είναι..αγάπη για δημιουργία, είναι η..δημιουργία..ξεπηδάει μέσα μας σαν πηγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα & καλό μήνα Κωνσταντίνα μου! Καλά κάνετε και εξαντλείτε όλες τις μέρες σας στο εξοχικό! Ζωγράφιζα κι εγώ αλλά λίγο από όσο θυμάμαι...
    Τα δικά σου σχέδια είναι τέλεια ειδικά αυτό σε σχήμα καρδιάς, το λάτρεψα!!!
    Καλά να περνάτε και καλή επάνοδο! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και καλό μήνα Κωνσταντίνα μου!!! Πως τα πέρασες με την βροχή απόψε;
    Πολύ χαλαρωτική συνήθεια το zentangle...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα & καλό μήνα Κωνσταντίνα μου!Πολύ όμορφη συνήθεια το zentangle! Πραγματική τέχνη στα βιβλία κάποτε! Εγώ συνηθιζα να σκιτσάρω φορέματα που το σχέδιο του υφάσματος ήταν zentangle αν και τότε ποιος το γνώριζε! Τώρα ασχολείται συστηματικά η κόρη μου κάποια στιγμή πρέπει να τα φωτογραφήσω και να τα ανεβάσω! Και πάλι καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι πράγματι πανέμορφα και θα συμφωνήσω με την Ζίνα ότι το έχεις! Επόμενη σου κίνηση μάλλον πρέπει να είναι σε χαρτί ακουαρέλας και θα γίνουν υπέροχα κάδρα. Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips