Blogging tips

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Ευρώπη μάντεψε...εγώ είμαι ακόμα πλούσια! #4

Μια ιδέα που δόθηκε από την Αντωνία και συνεχίστηκε με την Ειρήνη και την Αλεξία άρχισε να διαδίδεται στην μπλογκογειτονιά. Mε χαρά θα πάρω και εγώ μέρος, γιατί θέλω να διαδώσω και δημοσίως όσα με κάνουν να αισθάνομαι πλούσια, σε πείσμα των δύσκολων καιρών που ζούμε και όσων θέλουν να μας κάνουν να χάσουμε την ελπίδα και την αισιοδοξία μας. 

Παρακάτω λοιπόν, σας γράφω κι εγώ τους δικούς μου προσωπικούς λόγους που
αισθάνομαι πλούσια! Κι επειδή είχα οίστρο και μου έβγαινε αυθορμήτως...
συγχωρέστε με εσείς που κατέχετε από ποίηση...πρώτη φορά το κάνω,
αλλά είναι αληθινό!!




Σαν έρθει η ανατολή 
κι ο ουρανός φωτίσει
ο ήλιος μέσα θε να μπεί
να με καλημερίσει!



Κι όταν θα βγω απ' το σπίτι μου
και δω τον γείτονά μου
πάντα την καλημέρα μου 
λέω από την καρδιά μου!

Στη διαδρομή για τη δουλειά
τη θάλασσα αντικρίζω
θα κάνω στάση δυό λεπτά
τη φύση να μυρίζω!



Σαν έρθει ώρα φαγητού
και στρώσω το τραπέζι
τόσα αγαθά, τόσα καλά
και ο πασάς ζηλεύει!


Λαδάκι από τον τόπο μας
ψωμάκι ζυμωμένο
ντομάτα κατακόκκινη 
και φρέσκο το αυγό μας...




μας τα δωσε ένας γείτονας
εγώ αυγά δεν έχω
θα πάρω δέμα απ' το χωριό
μπορώ να μη φιλέψω;


Και σαν θα νιώσω μοναξιά
θα έρθει ένας φίλος
και θα του πω τον πόνο μου 
και θα χαμογελάσω...

θα τον κεράσω μια ρακί
θα φύγει φορτωμένος...
για το καλό που μου κανε
να είναι ευλογημένος!

Και σαν δεν έχουμε λεφτά
και διακοπές δεν πάμε
μια βόλτα πάμε στο χωριό
και τι καλά περνάμε!

Και σαν βρεθεί όλο μαζί 
το σόι αγαπημένο
το γλέντι θε ν' αρχίσουμε
και θα' ναι μονιασμένο!



Τ' Αυγούστου βράδυ στο χωριό
θα κάτσω στην αυλή μου
παρέα με το βασιλικό
και με το γιασεμί μου!

Κάνω τραγούδι τον καημό
και τη χαρά συνάμα
τραγούδι λέω στο μωρό 
θα κοιμηθούμε αντάμα....



να πάρω εγώ τον πόνο του
εγώ τον πυρετό του
σε κάθε βήμα και στιγμή 
θα είμαι στο πλευρό του!

Και σαν τελειώσει το σχολείο
και πάει και φαντάρος
εγώ η μάνα θα' μαι εκεί
για να του δίνω θάρρος!


Και σαν θα γίνω και γιαγιά 
εκεί θα είμαι πάλι
θα μεγαλώνω με χαρά
εγγόνια με καμάρι!


Θα τους μιλώ για ήρωες
λεβέντες και θυσία
του τόπου αυτού 
που πάντοτε θα έχει ιστορία...



Αυτή είναι η Ελλάδα που αγαπώ
και έχω χίλιους λόγους
που Ευρωπαίε φίλε εσύ
δε θα γνωρίζεις διόλου!





Η ανάρτηση αυτή συμμετέχει στο "Κίνημα των Πλουσίων Ελλήνων" bloggers!
Διάβασε περισσότερα για το τι είναι  αυτό το Κίνημα μας ΕΔΩ καθώς και όλες τις
αναρτήσεις στη σελίδα μας στο facebook ΕΔΩ!




14 σχόλια :

  1. Υπέροχη η πρώτη σου ποιητική προσπάθεια!Αντε και με συλλογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραίο κίνημα!
    Κωνσταντίνα μου καταπληκτικό το ποίημα σου!
    Το κίνημα μα και η σημερινή σου δημοσίευση πρέπει να προωθηθεί!
    Καλημέρα, καλή εβδομάδα και πολλά ζεστά φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ αληθινο κι συγκινητικο!! Μπραβο βρε Κωνσταντινα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΕΛΕΙΟ!!! Είχες οίστρο και είχες και πολλά να γράψεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο Κωνσταντίνα. Μπράβο στην Αντωνία που το άρχισε και σε όλα τα κορίτσια που το συνεχίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Κωνσταντίνα μου!
    βγαλμένο μέσα από την καρδιά σου, τόσο ζωντανό και αληθινό!

    Σας καμάρωσα στις φωτογραφίες, κρητική λεβεντιά.

    Καλή συνέχεια σε εσένα και στην ομαδούλα μας

    την αγάπη μου
    Αλεξία

    (πρόσθεσα τον σύνδεσμό σου στην δική μου ανάρτηση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κωνσταντίνα ένα μόνο πράγμα θα σου πω! Δεν μπορώ να σταματήσω τα δάκρυά μου! Είμαι περήφανη που σε γνωρίζω και είμαστε μαζί στο ίδιο κίνημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλη μου από τις καλύτερες και αισιόδοξες αναρτήσεις..Είσαι πράγματι ..πάμπλουτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. με συγκινησες...τι αλλο να πω..........ειμαστε πλουσιοι οντως....παμπλουτοι..........!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ειλικρινά το χεις με την ποίηση! μήπως να ασχοληθείς? και ολα οσα γραφεις νομίζω εκφράζουν καθε Ελληνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κι εγω δε ξέρω από ποίηση κι ας έχω γράψει κάτι..
    είναι πολυ δυσκολο να μετατρέψεις το συναίσθημα σε λόγια..
    πόσο μάλλον να το κάνεις ποίηση!

    Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι να πω, Κωνσταντίνα !!!! Είσαι απίστευτη !!!
    Τα φιλιά μου και τις ευχές μου για μιαν όμορφη και χαρούμενη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχο και συγκινητικό!!! Μπράβο Κωνσταντίνα μου!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips