Blogging tips

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Καλό χειμώνα και καλές γιορτές!

Μπήκε και επίσημα ο χειμώνας...ήρθε ο Δεκέμβρης!
Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός...η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα
άρχισε...!
Όσοι δε στολίσατε αυτο το Σαββατοκύριακο, ξεκινήστε σιγά σιγά.
Εμείς είπαμε...τα κάνουμε με δόσεις!
Αυτό το ΣΚ στολίσαμε το δεντράκι μας...στόλισα δλδ μόνη μου, ολομόναχη, 
ούτε ένα στολίδι δεν έβαλαν ενώ είχαν φαγωθεί να στολίσουμε απο την προηγούμενη 
βδομάδα. Αποβλακώθηκαν να βλέπουν παιδικά! Ενώ αρχικά είχαμε ξεκινήσει 
με Χριστουγεννιάτικα τραγούδια στο you tube, καταλήξαμε να βλέπουμε
Τζέκ και οι πειρατές...και εγώ να τραγουδάω μόνη μου ω έλατο ω έλατοοοο, 
ενώ έπρεπε να έχω και το νού μου στο μικρό να μη φάει κανένα μπιχλιμπίδι...
μια ταλαιπωρία σκέτη δηλαδή!
 Ευτυχώς που το δεντράκι μας είναι μικρό λόγω
έλλειψης χώρου και φέτος αποφάσισα να το κάνω και  όσο πιο απλό γίνεται...
χωρίς  φρου φρού και κορδέλες...και δεν ταλαιπωρήθηκα ιδιαίτερα και μπορώ να πω ότι 
μου αρέσει περισσότερο έτσι!
Το βράδυ που κοιμήθηκαν τα παιδιά και ο Νίκος έλειπε για δουλειά, 
το καταχάρηκα...έσβησα τα φώτα και χάζευα τα λαμπάκια του !
Σκεφτόμουν τον Μάνο μου που θα κάνει το χριστουγεννιάτικο δέντρο στη γιορτή
στο προνήπιο...κι αναρωτιόμουν...θα τον στολίσουν κιόλας; θα του βάλουν
και λαμπάκια; θα του κοτσάρουν κι αστέρι στο κεφάλι;  


Αυτό είναι λοιπόν το δεντράκι μας...ναι, με ασημί και ρόζ στολίδια
σε ένα σπίτι που κυριαρχεί το αντρικό φύλο. Τώρα που το σκέφτομαι, λέτε να μη με 
βοήθησαν τα αγόρια μου επειδή τα στολίδια ήταν ρόζ; 
 Ακόμα κι έτσι αν είναι, δε με νοιάζει...εμένα μου αρέσει, το χρειάζομαι λίγο ρόζ!!

Και μετά στόλισα και την κουζίνα μου...λίγα πράγματα, κεριά κυρίως που 
μου αρέσουν πολύ, κουκουνάρια και τα παλιά στολίδια που μπήκαν σε γυάλες...
το άσπρο το δεντράκι είναι η κορυφή απο το δεντράκι τους που τους είχα βάλει πέρυσι 
στο δωμάτιο τους, αλλά το έσπασαν κι απέμεινε αυτό...μπήκε στη μια γυάλα με τις παλιές 
μπάλες και στολίζει τώρα την κουζίνα μας! 

 
 Καλό μήνα να έχουμε!
Καλό χειμώνα και καλές γιορτές!!
 

13 σχόλια :

  1. Όμορφη και ζεστή ατμόσφαιρα !!!
    Και του χρόνου να είσαι καλά !!!
    Καλό μήνα και χαρούμενες γιορτές !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και του χρόνου να το στολίσετε όλοι μαζί!
    Εμένα ευτυχώς με βοήθησαν τα μικρα ,γιατι έχουμε πολλά μικρα ξύλινα παιχνιδάκια και δε θα τα έβαζα αν δε με βοηθούσαν!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τυχερούλα!!! άντε να δώ πότε θα τον πιούμε αυτόν τον καφέ!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Και του χρόνου Κωνσταντίνα μου!
    Πολύ όμορφες οι εικόνες, ζεστές!
    Καλό μήνα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα! Και του χρόνου! Εχεις προνηπιάκι! Κι εγώ έχω το Μανωλάκι μου!! Καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προνηπιάκι και το Μανωλάκι σου; να το χαίρεσαι Ειρήνη μου!
      Καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  5. Και του χρόνου να είστε καλά και να γιορτάσετε με αγάπη και χαρά τα Χριστούγεννα.
    Καλό σου μήνα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και του χρόνου Κωνσταντίνα!! Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και του χρόνου Κωνσταντίνα μου!!!! Και εγώ σβήνω τα φώτα και το χαζεύω!!!
    Καλές γιορτές με υγεία για όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και του χρόνου κορίτσι μου, νάσαι καλά να ξαναστολίσεις! Το κάνω κι εγώ αυτό όταν όλοι κοιμούνται με τα φώτα σβηστά να κάθομαι και να χαζεύω το στολισμένο δέντρο! Καλή εβδομάδα και καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και του χρόνου Κωνσταντίνα μου!!Τελικά όλοι απολαμβάνουμε τη μαγεία του στολισμένου δέντρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips